Crysis!

Ok, kom på detta: När man har sparat ihop nog mycket pengar till en bra speldator kan jag äntligen ladda hem älskade Crysis och spela det utan att det laggar. Woho! :D Jag tror jag har suktat efter det spelet hur länge som helst. Finemang! :) Anyway... Hittade ett par bra speldatorer. En med 500GBs utrymme för 8.000 kronor och en ungefär likadan (fast snäppet bättre) för 10.000 kronor. Sedan fanns det en monsterdator för 34.000 kronor, men vem fan har råd med egentligen? Hade ju varit awesome att köpa den, men det är ju bara att fortsätta drömma. Mamma ville dock ha en laptop, men det känns bättre med stationär. Nog för att det finns riktigt bra laptops som klarar av stora spel, men, jag vet inte... Tips på speldatorer någon?


2010-04-06 @ 19:22:41

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback