Lördag

Jag önskar att Alice inte hade visat mig Call of Duty.
Jag har blivit beroende. Väldigt beroende på väldigt kort tid. Man kan jämföra Call of Duty med heroin - en jävligt ond cirkel helt enkelt. Satt och trummade med fingrarna och började känna mig nervös när datorn var seg på att starta upp sig. Nördigt? Jepp. Herregud, jag vet inte hur många ggr jag har sagt "hortysk!", "helvete!" och "dö då, din jävel, dö!" idag.

Very well. Har även varit runt stan/storheden med mamma, pappa och Ronja. På Game inne på Smedjan inhandlade jag Call of Duty 4 (dreggel) och på Åhléns hittade jag Stalker och Soldier of Fortune. Alltså en jävla massa skjuta och döda spel, men det kommer bli mycket roligt. Sedan hittade jag en popcorn skål, en skrivbok och fyra pennor. Ingenting speciellt. Nuuuu.. Borde jag plugga, meeeen... Jag skulle ju kunna döda tyskar istället. Men jag borde ju plugga. Eller, ja.. Njä, nu blir det jobbigt.

2010-04-03 @ 17:04:13

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback