Problemas!

Call of Duty 4 Modern Warfare kan ju vara det roligaste och fantastiska spelet jag någonsin har spelat i hela mitt liv. Call of Duty 2 - Fuck you very much. Problemet är att min dator blir överhettad av det spelet. Vad ska jag göra? Har avinstallerat Stalker och COD2 (+ andra program) men det blir ändå för varmt. Kanske ett nytt lager av kylpasta gör tricket? Eller dammsuga datorn litegrann? Eller ska man inhandla en ny fläkt? Min dator är ju som inne på den sista valsen nu, den kommer dö när som helst, men man har ju inte råd att köpa en ny. Kanske om man sparar ihop lite pengar. Ska kolla vad en bra speldator kostar. Om inte COD4 platsar på denna dator kommer ju knappast Battlefield Bad Company 2 rymmas. COD4 ligger ju på 8GB och BBC2 ligger ju på 12GB (oh snapz!) Aja, om min dator inte blir bättre har jag ju alltid Soldier of Fortune Payback att spela. :)

Fan vilken NÖRD jag är.
Äh, nu ska jag passa på att plugga lite.


2010-04-06 @ 19:08:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback