Jag hatar Luleås tandläkare.

Sitter och käkar flourtabletter.
Smakar bajs, men det är lugnt. Jag har tydligen för hög kariesaktivitet i munnen. Vad roligt det är att min tandläkare och min tandhygienist säger det till mig. Eller just det, hold up, dom gjorde ju inte det. För ett bra tag sedan sa dom till mig att jag inte fick dricka cola under veckodagarna och att jag skulle borsta mina tänder riktigt noga. Very well then, tänkte jag och gjorde som dom sa. Sedan dess har min tandhygenist sagt till mig att det ser jätte fint ut och att jag har blivit duktig på det. Min tandläkare har inte heller sagt någonting om det.

Och nu måste jag vänta ännu längre på att få tandställning. Kariesaktiviteten måste lugnas ner, annars kan mina tänder rasa ihop, eftersom det är svårt att laga hål med tandställning. You bitches. Om ni hade sagt det här till mig för ett bra tag sedan hade jag inte haft dom här problemen. Alla tandläkare verkar vara oprofessionella. En tandläkare sa till mig att jag hade åtta (!) hål. Sedan när jag böt tandläkare hade jag bara 1-2 hål i tänderna. Normalt? Knappast.

Sådärja.
Nu har jag avreagerat mig och nu ska jag käka pizza.

2010-02-25 @ 18:11:07

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback