Det händer mycket i min lilla hjärna under ett avsnitt.

Mina tankar under ett avsnitt av Glee:

"Hahaha. Nej, ni måste stoppa henne. Förbannade satkärring. Gah, vad less jag blir honom. Euw, äckligt. Fan vad töntigt att dom ska sjunga så mycket. Åh, titta en hunk. Gud vad lång han är. Han ser ut som en neandertalare. Men gör slut med din fru då. Varför ska hon ljuga om barnet? Men herregud, ser ingen förutom jag att hon har en kudde under tröjan? Men varför blir han tillsammans med nörden? Herregud vad snygg han är. Herregud vilket as han är. Hahaha. Det här är roligt. Vilken snygg tröja hon hade. Jag stör mig på hennes näsborrar. Vilken kommersiell och tråkig röst hon och han hade. Men sluta sjung då. Varför ska han dansa så mycket? Jag undrar om Finn kommer få reda på att han inte är pappan. Hahaha."




2010-01-21 @ 19:06:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback