Fredag

Yo!

Sitter hemma hos mig med Das Skarelito just nu. Igår blev det att sitta hemma hos mig (Jag, Bea och Tåwe) och kolla på film. Recension kommer senare. Vi skulle egentligen se det nya avsnittet av Vampire Diaries, men vi hann däcka i vanlig ordning. Vaknade runt 8:00 för att hinna plugga lite innan det muntliga förhöret i Historia A. Men som tur var gick det bra - eftersom JAG FICK GODKÄNT I DET OCKSÅ! :D Fan vad skönt. Trodde verkligen inte att jag skulle få det.

Men nu ska jag, Tåwe och müür min ta bussen in till stan. Vi ska käka och sedan kolla när Linn spelar basket. :) Sedan ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Vi höres.

2010-03-26 @ 16:18:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback