Lördag

Jag däckade på 0.4 nanosekunder igårkväll. Jag och Tåwe kom hem från basketen runt 20:00 och hann bara sitta och glo i 2-3 timmar innan vi däckade. Snacka om att jag var utmattad. Sedan vaknade jag runt 9:30 idag och har inte gjort ett piss ännu. Väntar på att Bea ska komma hit och då blir det att prata bok. Får ej glömmas: Earth Hour 20:30 ikväll. Släck allt och stäng av TV/dator. Min timma kommer inte bli trist iallafall. Jag ska tända kanelljus, dricka Cola och prata om MZ. Och det slår ju aldrig fel.

Och fan vad jag längtar till på måndag! Startar med mina nya kurser. Engelska och Svenska A blir det nu. Fick hem böckerna igår. Levande litteratur, Levande Texter, Handbok i Svenska och en vanlig engelskabok. Pepp! Känns så jävla skönt att lämna historian bakom sig nu. Snacka om att en tung sten lyftes från mina axlar när jag fick höra att jag hade fixat ett G i den kursen. Woh, jag kan inte riktigt släppa det. Så... Nu när jag har lärt mig hur jag ska plugga kanske jag kan fixa ett VG i Historia B... Men det vet man aldrig.

2010-03-27 @ 18:06:00

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback